Urządzamy sklep stacjonarny
W sklepie stacjonarnym ważny jest nie tylko towar, który będzie trafiał do sprzedaży. Równie istotne jest też to, w jaki sposób będzie on przechowywany i magazynowany. Taki sklep należy urządzać i wyposażać w sposób, który będzie ułatwiał komfortowe korzystanie z niego zarówno pracownikom, jak i klientom przychodzącym na zakupy. Przy urządzaniu sklepu pomocne będą również narzędzia będące formą reklamy czy dodatkowym sposobem na zaprezentowanie produktu.
Wobblery w sklepach stacjonarnych – co to jest i czy warto po nie sięgać?
Wobblery półkowe to estetyczne i praktyczne gadżety, które sprawdzą się w wielu sklepach stacjonarnych, a najczęściej stosowane są w sklepach spożywczych i supermarketach. Czym są wspomniane wobblery? Takie akcesoria występują w dwóch wersjach – uchwytów lub stojaków. Każda opcja ma za zadanie wyeksponowanie produktów tak, by wyglądały atrakcyjnie i przyciągały wzrok klientów.
Budowa i zasada działania
Do produkcji wobblerów półkowych wykorzystywane są materiały takie jak tworzywa sztuczne czy metal. Dodatkowo wyposażone są w sprężynę oraz magnes – dzięki temu poruszają się na półce, przyciągając uwagę klienta i zachęcając do zapoznania się z produktem, który się przy nich znajduje.
Kiedy warto sięgnąć po wobblery?
Wobblery świetnie będą się sprawdzały zarówno w promowaniu nowych produktów, jak i eksponowaniu promocji czy zwróceniu uwagi klienta na towary nieco zapomniane, których sprzedaż w ostatnim czasie spadła poniżej oczekiwań. Wobblery na półkach mogą mieć bardzo różne etykiety, w zależności od tego, jaki produkt promują i jaką mają spełniać funkcję.
Dlaczego zastosowanie w sklepach stacjonarnych woblerów półkowych jest dobrym rozwiązaniem?
Wobblery to ciekawa i przyciągającą uwagę forma promowania produktów i zachęcania klientów do tego, by się z nimi zapoznawali. Dzięki przyciągającemu wzrok wyglądowi i temu, że się poruszają, są interesujące, a co za tym idzie, jest spora szansa na to, że konsumenci, zwracając uwagę na woblery, sięgną też po produkt, który jest przy ich wykorzystaniu eksponowany. W wielu sklepach wobblery są jednym ze stosowanych narzędzi marketingowych służących promocji i zwiększeniu sprzedaży określonych produktów.
Duża różnorodność, większa efektywność
Umieszczane na półkach wobblery mogą mieć różne kształty, kolory i nadruki. Dzięki temu stanowią skuteczne narzędzie promocyjne pozwalające w interesujący sposobów wyeksponować wybrane produkty. Najważniejsze, by dobrać w odpowiedni sposób nadruk na nich tak, by idealnie pasowały do wybranego produktu.